[Forum Game] Keep the Cookie (merged)


#528

im the person you went into debt to in order to buy the staff, you give me the cookie to pay off your debt
and i sue you for burning down my factory, i have a confession[quote=“DANMONEY, post:527, topic:212”]
i burn it down with that staff of rising sun that i will never be able to afford
[/quote]

my :cookie:


#529

i am the police and i arrest u
my :cookie:


#530

i am a ghost and so no walls can hold me
my :cookie:


#532

its a sad life as a ghost, right?
i come back to life and buy a cookie.
my :cookie:


#533

I steal it from u
my :cookie:


#534

u realize the cookie is a bomb i buy a new cookie that is attached to me forever and makes me indestructible and it is impossible to take the cookie away from me
my :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie:


#537

i flag that post as spam and you are forced to give the cookie up to me
my :cookie:


#538

i arrest u for still having santa hat
my :cookie:


#539

Your jail time prevents you from becoming a police officer.
My cookie!


#540

u have an ugly profile picture too
my :cookie:


#541

i clone your profile picture and take the cookie
my :cookie:


#542

i clone the cookie
my :cookie: :cookie: :cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie:


#543

i bomb you and buy a new cookie
my :cookie:


#544

deca recorded u doing it and banned u
my :cookie:


#545

u realize that a helmet goes on ur head not ur chest and u die of shame
my :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie:


#546

i buy a chest helmet
my :cookie:


#547

I buy a helmet made of chest
It explodes your chest helmet upon touching it
my :cookie:


#548

i steal the cookie
my :cookie:


#549

I hereby lay claim to the cookie by the power vested upon me by the authority of the Republic of Texas.

my cookie


#550

u didnt show a picture of a cookie
my :cookie: